3d-projektet drar igång!

Återkopplingsmodulerna kopplas in bit för bit.Återkopplingsmodulerna kopplas in bit för bit.

Johan sitter under och ångrar varför han inte placerade boxarna över?!Johan sitter under och ångrar varför han inte placerade boxarna över?!

Spårledningskontroll i datorn. Här kan man se varje spårledning, om den är aktiverad eller ej, dvs. om det finns någonting som skapar en belastning mellan rälerna.Spårledningskontroll i datorn. Här kan man se varje spårledning, om den är aktiverad eller ej, dvs. om det finns någonting som skapar en belastning mellan rälerna.

Ritningen över spårledningar ska digitaliseras, i sinom tid.Ritningen över spårledningar ska digitaliseras, i sinom tid.

Lelle monterade automatsäkringarna på en platta och kopplade in alla. A) Normalspårsbangård, B) Smalspårsdito, C) Korsen, D) linjerna.Lelle monterade automatsäkringarna på en platta och kopplade in alla. A) Normalspårsbangård, B) Smalspårsdito, C) Korsen, D) linjerna.

Wilke och Oskar i full färd med att skruva och skala kabel.Wilke och Oskar i full färd med att skruva och skala kabel.

Arbetsgruppen för 3d-projektet redovisade hur arbetet fortgår. Detta är ett fint samarbete med Sunnerbogymnasiet och TågCentralen. (Fredrik Jansson är lärare, Niklas Lindberg, Axel Gudmundsson och Viktor Löwegren är de tappra eleverna. Håkan och Bengt N driver från TågC:s håll.)Arbetsgruppen för 3d-projektet redovisade hur arbetet fortgår. Detta är ett fint samarbete med Sunnerbogymnasiet och TågCentralen. (Fredrik Jansson är lärare, Niklas Lindberg, Axel Gudmundsson och Viktor Löwegren är de tappra eleverna. Håkan och Bengt N driver från TågC:s håll.)

Du gillar kanske också...

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.